
شرکت نالیا سرویس 24 ماه گارانتی محصولات پرشیا فرانس 10 سال خدمات پس از فروس را بر عهده دارد.
نمایندگان خدمات پس از فروش
https://persiafrance.ir/sales-representatives/
خدمات پساز فروش
فعالسازی گارانتی محصول و شرکت در جشنواره
فقط شماره سریال را بدون فاصله به شماره 10128432 ارسال کنید.نتیجه ثبت گارانتی از طریق پیامکوتاه برای شما ارسال خواهدشد.
بهترین راه برای جلوگیری از خراب شدن یک وسیله، فارغ از طرز نگهداری، رعایت اصل کیفیت در به کارگیری قطعات و مواد اولیه ی ساخت یک محصول می باشد. با توجه به رونق زندگی محدود به خانه ها و ایجاد تنوع در امور آشپزی و تمیزکاری منزل، نیاز به لوازم خانگی بیشتر از هر روز بیشتر از دیروز احساس میشود. در این بین شرکتهای زیادی اقدام به تولید و عرضهی انواع لوازم خانگی کردهاند اما نبود کیفیت در آنان باعث ایجاد معضل بزرگی شدهاند. بعد از مدتی کار کردن قطعهای از دستگاه خراب می شود که نمونهی آن پیدا نمیشود. در این بین شرکت پرشیا فرانس با توجه به آنالیز دقیق نیازهای مشتری و همچنین آگاهی از معضل استهلاک قطعات لوازم خانگی در مونتاژ و گردآوری قطعات نهایت دقت را به عمل می آورد. هرچند پشتیبانی شرکت پرشیا فرانس به خوبی از عهدهی تامین قطعات لوازم خانگی پرشیا فرانس بر می آید ولی پیشگیری بهتر از درمان است و ما نیز بر این امر مسلط هستیم. لذا استفاده از بهترین متریال برای ساخت و مونتاژ محصولات پرشیا فرانس برای مدیریت این مجموعه و پرسنل مجرب آن در اولویت اول است.











